Jippie!

Ali har fått jobb!!!!
Idag var första dagen, det var därför han var uppe innan tuppen imorse (jag me eftersom jag väckte han) och han kom hem runt 17 tiden! Han var så glad eftersom han äntligen har ngt vettigt o göra med sin tid!
Han skottar snö från tak så det är hårt och kallt men det är helt underbart!
När han kom hem har vi varit iväg till Ica Maxi o köpte lite grejer han behövde till jobbet så som halsduk, vantar, handskar, mössa och underställ samt ett par rejäla skor (som var toppen pris på 125 kr bara), så nu är han redo för kylan på riktigt:)
Nu ska vi slå in ett par paket och sen blir det lite mat och film innan vi ska sova!
Känner mig glad jag också, hade migrän innan men köpte medicin på Ica så nu har det släppt också:)
Ser fram emot imorgon, då blir det jul hos pappa och Cicki:)


Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Åh vad kul, grattis =)

2010-12-28 @ 11:01:07
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0