Dagen....

Goddag goddag!
Denna dag kommer innebära diska + dammsuga lite, sen kommer pappa förbi någon gång under dagen, sen gäller det att laga lite mat och vänta hem Ali och ikväll spelar vi Bingolotto.
Håller såklart tummarna för vinst, vinner gärna den där miljonen man kan vinna direkt på lotten:)
Vi får se hur det går med den saken dock LOL ;)
JOOOOOOOOOOOO och så ska jag ta massa bilder på Melina idag för den där tröjan jag köpte till henne kom idag YAY:) Ni måste ju få se sedan!
Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Julclaude

vi ska också kolla på bingolotto eller jag Sanharib är på jobbet och kommer inte förrens kl 22.. har faktiskt en lott som en kompis bad mig köpa hehe han vill så gärna vinna att han bad en kompis i gbg köpa en åt honom där sen har han köpt en i småland där han bor.. Lycka till ^^

2010-12-30 @ 15:19:00
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0