Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Får man bara ha en? Många av mina födelsedagar hade kunnat sluta rätt dåliga, men jag har ju haft turen att ha min vapendragare Sabrina som ALLTID gör födelsedagar speciella.
25 årsdagen är en favorit!
Men mest av allt minns jag, min 23 årsdag (tror jag det var hhehehe inte lätt o komma ihåg allt med åren), när Ayad hade lovat dyrt och heligt att komma o fira mig, men han krossade mitt hjärta för kanske 512e gången.
Då kom Sabrina med den mest perfekta presenten och tog ut mig på äventyr, som slutade upp hemma hos mig i en halvtom lägenhet utan musik, vi bara drack vår vodka, kedjerökte som faaaaan och skrattade rullandes runt på golvet. 
Det gick tydligen så vilt till att grannarna ringde störningsjouren haha! Det var grymt bra!
En annan favorit födelsedag är faktiskt inte min egen utan Sabrinas födelsedag när jag firade hennes födelsedag hemma hos mig med middag, lite dricka + tårta. 
Det var en hysterisk mysig och rolig kväll vi hade!


Kommentarer
Postat av: Johanna

kul att du är med i tävlingen :)

2010-12-04 @ 17:47:30
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0