Lek o lär!?


Beskrivning
Fisher-Price - lek och lär hundvalp.
Laugh & Learn-hundvalpen är en kramig lekkompis som kombinerar två leklägen, inlärningslekar och musiklekar med tio sånger. I inlärningsläget trycker barnet på en av sex punkter på valpen för att lära sig alfabetet, kroppsdelar och färger genom roliga fraser och sånger. Byt sedan till lekläget för att höra roliga fraser och sånger att sjunga med i. Det finns fyra inlärningssånger: alfabetssången, färgsången, räknesången och en sång för att lära sig kroppsdelar. I lekläget finns ytterligare sex sånger som uppmuntrar interaktion: Huvud axlar knä och tå, Alfabetssången, Baka kaka, Den här lilla valpen och Klappa händerna. Halsbandet blinkar i takt med musiken och valpens svar. Batteriinfo: 3 AA (ingår)

485 kronor = Svindyrt enligt mig

Beskrivning
Fisher-Price - Barnets första klossar.
Barnets första klossar innehåller totalt tio färgglada klossar i fem former. Den stadiga förvaringshinken med formsorteringslock har nu fått ett handtag. Det finns två klossar av varje sort: cylindrar, stjärnor, trianglar, kuber och plustecken. Hinken har en etikett på framsidan med en färgglad bild.

199 kronor = Känns som ett okej pris (kanske lite i överkant för lite klossar men ändå)!

Ska se mig om jag hittar något liknande roligt till Melina snart, hon behöver lite nya leksaker nu!


Kommentarer
Postat av: Cickic

Jag tycker faktiskt inte det är speciellt dyrt. Fisher Price har en enormt hållbar och bra kvalitet plus att de är väldigt pedagogiska. De håller att leka med år ut och år in. Det finns saker kvar som både Henrik och Anna-Karin plus mina 6 dagbarn lekt hårdhänt med och de har ändå hållit. Så det är väl investerade pengar. Du får väl önska till Melina ifrån mormor....:-)

2010-08-09 @ 01:34:01
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Isabell

Den första leksaken är på tok för dyr, jag hade aldrig lagt ut så mycket pengar. Den andra har ett bra pris hehe. Man kan få tag på hyffsat billiga leksaker som ändå är pedagogiska

2010-08-09 @ 09:58:48
Postat av: Micca - Lions mamiii

Learning Puppy har min son, den är riktigt mysig :)

2010-08-15 @ 23:17:05
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0