Dagen som försvann

Mesta delen av min dag väntade jag på att Ali och Melina skulle komma hem, så att jag skulle kunna dra ut!
Han kom först vid 17 tiden, och jag drog strax innan 18, kom hem precis lagom till att Ali skulle till jobbet.....han fick inte sova stackarn, men han kunde ju kanske kommit hem tidigare? haha!
Hur som helst, nu har vi mat och Melina har lite nytt i garderoben till hösten, måste kompletera med vinterskor och overall också men det känns inte brådskande ännu!
Imorn bär det ÄNTLIGEN av till E TUNA wohoooooo måste komma ihåg kameran för fy fasen mufasa vad jag har längtat efter mina tjejer! =)
Nu ska jag slänga en liten söt Melina i badet, hon har vägrat sova men hon är iaf på gott humör, så lär hon väl somna ganska snabbt också.....så hon är utvilad imorn=)

Kommentarer
Postat av: Ajdinsmamma

sv: ja det vet jag :) jag foljer din med :) alskar att lasa andra mammabloggar sa det ar klart :)

2010-08-03 @ 00:13:13
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0