Utmaning

 FrökenViktig  har utmanat mig!
Utmaningen går ut på att skriva tio saker om sig själv. Så det tänkte jag göra nu, men jag lovar inte att det blir intressant! hahaha

Here we go:

1. Jag har flyttat 111 gånger i mitt liv tror jag, eller det känns så iaf. Här kommer ett urplock av alla ställen jag bott. Danmark: Christiansfeld (2 olika hus), Taps, Hedensted, Rödding (en massa fler ställen också men orkar inte dra alla). Sverige: Södertälje (bodde hemma hos pappa, flyttade till en andra hands lägenheten, flyttade till en 1a hands lägenhet, flyttade in med en kompis, flyttade hit där vi bor nu), Luleå, Linköping, Alby (2 olika ställen) och Hagsätra. Jag är grymt trött på att flytta, men det blir minst 1 eller ett par gånger till misstänker jag!

2. När jag bodde i Danmark var min favorit person min morbror, han brukade ta med mig och min bror ut och tälta + fiska vilket vi alltid tyckte var roligt, han tog med oss på cirkus och umgick med oss ganska mycket i allmänhet. Jag tyckte han var cool, han var DJ och spelade när jag hade klassfest=) Nu har vi dock inte så mycket kontakt och han är nog inte lika cool i andras ögon längre fast dom vet ju inte att han tex lärde sig flytande polska när han träffade en polsk kärlek, det är ju hur coolt som helst!

3. Jag hatar det mesta i fiskväg (fast jag äter tonfisk på burk, makrill och en o annan fiskpinne) men jag ÄLSKAR fiskbullar i dillsås!

4. Jag är en serienörd, och har jag väl börjat följa en serie kan jag inte sluta även hur långdraget och tjatigt det kan bli. Gilmore girls, Dawsons Creek, Förhäxad, Friends, Dark Angel, Buffy the vampire Slayer, Angel och Ugly betty är några exempel på serier jag följt från början till slut! Days of our lives, Glamour, One tree hill, Big love, Two and a half men, Heroes, Brothers and Sisters, Greys anatomy, Desperate housewives, Cougar town, CSI (alla olika csi menar jag då), Criminal minds, the secret life of the american teenager, teenmom, The hills osv osv är serier som jag följer! Det är helt sjukt.

5. Jag älskar vatten (att simma och leka i) och har alltid gjort det. När jag var yngre och bodde i Danmark kunde jag göra olika jobb för att få pengar så jag kunde cykla till en camping där det fanns pool, och där hängde jag så fort jag fick chansen!

6. Jag har sagt att jag aldrig ville bli tillsammans/vara med en Afrikan. Det berodde inte på att jag var rasist eller så, utan det var så att jag blev skrämd av en Afrikan en gång plus att när jag var yngre så blev jag attackerad av Afrikaner varje gång jag gick ut, som kom fram och sade saker som Oh your eyes are like diamonds eller Lets make a baby haha! Men sedan brydde jag mig inte längre, det var faktiskt jag som raggade upp Ali på Kvarnen! =P

7. När jag var gravid trodde jag stenhårt (även Ali) att Melina var en pojke.

8. Jag och min mamma har inte alltid varit så nära som vi är nu, vi har haft massor med bråk under åren, men sedan lång tid tillbaka är vi hur nära som helst och vi pratar ofta och om allt. Jag ville ha med henne på min förlossning, men Melina ville annat! =P

9. Jag var största Lunarstorm och Playahead nörden, fixade mina sidor och var inne där 24/7 typ, nu vet jag inte ens om dom existerar längre och jag har glömt mina inloggningsuppgifter ahhahaa.

10. Jag har gjort en blogg intervju för bloggtidningen BaraBlogg, den kan ni läsa HÄR!


Jag utmanar ALLA som läser detta inlägg!
Och undrar ni något mer om mig eller min blogg så kan ni alltid fråga!


Kommentarer
Postat av: sabbe

haha nice intervju meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen du skriver att du har lärt dig att behålla lugnet och att du har massoooooooooooooor med tålamod hehhe mmmmmmmmmmmmmmm yeah right hehehe

2010-04-19 @ 13:25:54
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

sv; byxorna kostar 120kr, rea nu på polarn o pyret :)

2010-04-19 @ 15:06:54
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Tack så mycket :D

2010-04-19 @ 18:50:11
URL: http://milliez.nu
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Ja verkligen.. :)



M¨åste fråga, försökt söka efter det i din blogg.

Hur kommer det sej att din blogg har adressen "tjockisbullen.blogg.se"?

2010-04-19 @ 19:23:22
URL: http://salkert.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

oh då förstår jag.. :)

sött namn.

2010-04-19 @ 21:11:14
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0