Tågresa från helvete

Kæra ni!


Idag har jag varit med om tågresan från helvete helt seriøst!
Allt gick super bra från Sødertælje till Køpenhamn, men nær jag skulle ta tåget dærifrån så gick det inte pga att ngn hade hoppat framfør ett tåg, vi væntade en timme dær i tåget sedan skickades vi till ett annat tåg som tog oss till Høje Taastrup dær vi fick ta en øverfull och varm æcklig buss till Roskilde dær vi æntligen kunde ta ett tag men dær fanns inga platser och precis då børja Melina trøttna på allt samt att hon var bløt i bløjan men det gick inte att byta just då, nær jag sedan sitter och har bytt på Melina och hon har ætit så vaggar jag henne så hon skulle somna då kommer det fram en tokig dansk kvinna och sæger åt mig att jag ær våldsam och tar i før hårt osv osv just dær och då ville jag næstan kasta mig framfør ett tåg sj men jag bad henne ist gå o sætta sig! Vi kom fram 3 timmar FØR sent.....det ær inget jag vill gøra om! USCH FY FARAO!
Men allt e super med familjen och Melina och hon mår super, och har haft underbart humør næstan hela dagen så det e ju skønt=)


Bye

Kommentarer
Postat av: Alfva

Blä! Vet precis hur det är (förutom den knäppa tanten då) man vill gärna bara lägga sig ner och gråta eller nåt.

Så kände jag lite grann när planet först var inställt och dygnet efter var minst 3 timmar försenat. Man har INTE hög stresströskel när dessa små börjar trilskas direkt!

2010-04-29 @ 21:40:39
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Maria(TDIT)

Stackars dig, vännen! Fy vilken otur... Jag hoppas iaf att du har d toppen och jag hörde av min gubbe att din gubbe vantrivs i sin ensamhet. =) Han saknar er JÄTTEMYCKET! Kram!

2010-04-30 @ 22:47:05
URL: http://thisdomainistaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0