Snorunge

Hej!


Ja, det är inte alltid lätt o handskas med snorungar....alltså barn som är snoriga!
Nu på kvällen har Melina bara varit jävlig, förstår att det är jobbigt o va snorig o hostig men inte behöver man skrika så fönstren spricker för det?
Nåja, nu ligger hon o sover.....i vår säng dock.....så måste flytta på henne snart! Försökte få henne o somna i sin säng, men det gick inte hem idag alls.....så jag tog upp henne efter kanske 40 min av konstant skrik för o lugna henne mest medan jag snackade i telefon, hade tänkte försöka lägga henne igen men då hade hon ju somnat! Gör väl inte så mkt!
Jag är helt slut nu....blä! Men lär väl inte lägga mig än på ett tag iaf!


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0