Say whaaaat?

Hej!

Finns ingen orrrrrrrrrrk att blogga! Melina är superduper snorig, sover dåligt och äter dåligt = jag blir orolig! Sedan har både jag och Ali känningar av allt detta snor....eller ja jag har fått ont i halsen hoppas inte det bryter ut! USCH! Jag har ju nyss varit sjuk....Ali med....men det är 1a gången för stackars Melina=(
Idag sover hon bättre iaf, men hon hostar!
Bortsett från allt detta, så har jag tvättat idag! Alltså är jag supertrött och borde sovit för länge sen, men ska göra det nu!

Hejdååååå

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mkt :) Ja hon eh lik mig medans vår son eh jättelik sin pappa.



Åh eh ni med sjuklingar ser jag. Usch vad man är less på detta nu med alla sjukdommar. Hoppas ni kryar på er snart!!



Kram

2010-04-16 @ 16:21:20
URL: http://mammacarros.blogg.se/
Postat av: Tonismat.se

Men oj vad kämpigt det var här då, hoppas det blir bättre på alla fronter :D

2010-04-16 @ 18:50:50
URL: http://tonismat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0