MÅSTE SES



Jag hade tänkt somna tidigt, men jag bestämde mig för att se en film istället!
Nu är jag trött som få, men jag ångrar mig verkligen inte, och jag kände att jag måste skriva om denna film!

Först och främst jag brukar verkligen inte vara speciellt gråtmild när det gäller film (förutom när jag va gravid då grinade jag till Glamour haha), men jag grät som en liten bebis när jag tittade på denna film! (Jag skrattade när Leo drukna i Titanic så ni har något att jämföra med).
Den var riktigt sorglig, men också skrämmande. Tänk att den är verklighetsbaserad? Det är en riktigt skrämmande värld vi lever i.
 
Fy fan säger jag bara!
SE DEN SE DEN SE DEN!!!!! Ni lär inte ångra er.

Nu ska jag sova på riktigt, det kan behövas efter all gråt!
Om ni har tips på bra actionrullar eller skräckisar så tipsa mig gärna, det är typ det enda Ali är intresserad av och jag är inte så insatt i den genren alls (typ i stil med Law abiding citizen).

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0