Mamma!

Hej!


Bara för att Melina är sjuk betyder det inte att hon stannat i utvecklingen, idag sade hon ett "rent" enkelt litet MAMMA =)
Sedan har hon också börjat klura ut att man kan ta sig ner själv från soffan, nu måste hon bara finputsa sin nya talang! hehe min skrutt unge!
Hon har lekt massor idag, och busat men även gnäll gnäll gnäll, men gnället har inte tagit över! Hon är  såååååååå snorig att det verkligen är synd, men nu måste det väl ändå vända snart?! Hoppas det iaf!

Nästa vecka ska jag köpa biljetterna till DK....wohoohoooooo!=) Längtar som tusan, att va där alltså, inte till själva resan, den drömmer jag mardrömmar om hahahaha!
Blir lite synd om Ali som måste va utan sin prinsessa i en vecka, men han får se henne på webcam=P

Idag fick jag veta att min bror ska ha barn i december också, så denna julen hoppas jag verkligen att allt är fixat o klart med allt som ska va klart, så att jag, Melina OCH ALI kan åka ner o fira jul o se den nya lilla livet! =P Men det återstår o se!

Har inget mer o berätta direkt, mår ju som sagt var inte toppen, men jag tänkte bjuda på lite pics kanske=P
(kommer fler nya bilder imorn tror jag orkar inte leta fram kamerasladden nu)


Bye



SKÖN STIL


ALLTID LIKA KUL HOS PAPPA


NANANANA


SÅ HÄR SER MAN UT OM MAN BLIR KILLAD!


MMMM EN FOT MUMS


OJ VAD HAR JAG HÄR?


WOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0