Lång fre dag

Hej!!!


Usch jag har ingen riktigt bra dag idag känner jag!
Ali har varit ute på äventyr sedan imorse, så jag blev lämnad här med en överpigg Melina som bara farit fram o tillbaka som en orkan här hemma! Ja, och man måste fara efter henne stup i kvarten....känner mig riktigt trött redan hahaha!

Hon har varit på ganska bra humör dock, så det är ju skönt, fast nu på eftermiddagen börjar det gå mot dåligt humör igen, det är oftast så det är!

Skulle vilja diska och städa, men det går ju inte när man måste ha koll på henne precis hela tiden, och hon sover ju inte mer än 30 min åt gången (2ggr) så då har man inte heller tid! Ringde och kollade om han var på väg hem men det var han inte...så får väl se när det blir av med att städa!

Dagen känns hur som helst väldigt lång, och helgen lär bli ännu längre!
Vi hörs senare!


BYE

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Det låter som att du har det lite jobbigt. jag hoppas att det blir bättre o att du får en jätte härlig helg till sist! kram på dig!

2010-04-02 @ 21:03:42
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma till Neo!

Hoppas ni får en toppen helg nu i påsk :D glad påsk :)

2010-04-02 @ 21:51:21
URL: http://soetnos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0