Im alive!

Hej!!!


Imorse var jag på Kirurgavdelningen på sjukhuset och diskuterade för operation, dom tyckte att i mitt fall är det bästa att jag får expert hjälp och därför ville dom hänvisa mig till Huddinge sjukhus med hög prioritet, så nu är det bara invänta och se när det kan bli av då! Men han var ganska säker på att jag skulle få en operation. Good news med andra ord även om det kanske kan ta längre tid än jag trodde innan det blir av dock!
Sedan var jag ner på stan och köpte en vårjacka till Melina, sedan köpte jag även 2 bodys och en byxa, men tyvärr för er så måste jag återkomma med bilder för jag glömde köpa batterier haha! 
Köpte också en ny nappflaska och en spillfri pipmugg som Melina inte riktigt hajjat ännu!? Men det kommer väl!
Hon fick majskrokar och fruktsmoothie också, så hon har blivit lite bortskämd=) 
Blev dock lite besviken när jackan jag ville ha, den lila skinnjackan inte fanns i Melinas storlek, men den jag köpte var ändå fin så jag är nöjd ändå! Måste bara hitta skor till henne nu också, om jag inte vinner skotävlingen jag är med i haha=)
Jag går emot trenden ännu mera, jag vägrar ju fredagsmys, men idag ska jag ha torsdagsmys med Ali! Haha.
Återkommer senare kanske!!!



Bye

Kommentarer
Postat av: Äwiiis gravid i vecka 38

nej men när ja gjort klart det får ja lov å visa det :p

2010-04-01 @ 13:51:18
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Tonismat.se

Wtf? Är det allvarligt, eller?

2010-04-01 @ 16:06:47
URL: http://tonismat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0