Hm hm hm hmph

Hej!


Gosh jag är så grymt grymt trött!
Dagarna bara flyger förbi, och inte hinner man med något vettigt!
Jobbigt o va småsjuk o ha en snorig gnällig bebis också, men det går för Melina är ändå hyffsat glad, bara det att hon får världens utbrott då o då=)
Tänker mkt annars också på hur det kommer bli nu allting med Ali, det är som ett stort regnmoln över mig hela tiden, men man försöker ju hålla humöret uppe iaf!
Ali va snäll idag o städade, hade ingen lust o göra det själv o det kände han nog av så han gjorde det istället=) NICE! Han är så bäst!
Jag softar framför datorn nu, och Melina sover sedan ett tag tillbaka! Nu när hon varit så snorig har jag inte haft hjärta att köra 5 min metoden utan hon har istället somnat hos mig sittandes i soffan, alltså i mitt knä....det funkar bra, hon somnar så snabbt här ändå!
Nej, blir nog inga bilder idag så som jag trodde, jag orkar inte hahaha! LATHETEN länge leve!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0