Ett slag för....

Hej!


Tänkte bara kika in en snabbis här och slå ett slag för:
Maria Montazami!



Är det någon som kan hata denna älskvärdiga människa? Haha visst hon har inte alla hästar hemma i stallet och är inte den skarpaste kniven i lådan heller, men hon verkar verkligen vara sån snäll och rar person rakt igenom.
Hon verkar ha bra relation med sin man, hon och barnen verkar vara väldigt tighta också.
Tycker hon är grymt rolig att följa, dom andra är så överdrivna och extravaganta, men hon verkar så lycklig med sin man och sina barn och alla verkar väldigt down to earth!

För övrigt tror jag inte dom är så rika i Hollywood mått faktiskt, i svenska mått så har dom nog väldigt bra ställt men kanske inte så mycket jämfört med de andra i serien?!

Hur som helst jag ÄLSKAR Maria Montazami, så nu vet ni det!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tonismat.se

Jag tycker att hon är den mest älskvärda i den där serien, vet om det säger så mycket men av det jag sett och läst om henne och med henne, så måste jag säga att hon verkar vara en varm men aningen osäker person.

2010-04-20 @ 15:19:14
URL: http://tonismat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0