Eskilstuuuuna

Hej mina käraste läsare! (hihi)


Idag vaknade Melina vid 11 tiden (hon sover så bra och jag är så nöjd att jag får sova bra också hehe), då ringde jag Sabrina för vi hade planerat o träffas, sedan drog jag på mig själv kläder samt Melina.
Sedan drog vi ner på stan o satte in pengar på mitt konto så jag kunde pröjsa tågbiljetten med kortet hehe, och vid 15 tiden var vi framme i E-tuna, vi strosade runt lite.....jag tycker det är as skönt väder nu, inte för kallt o inte för varmt...älskar sånt här väder!

Framkallade lite bilder inne på expert, hm hm hm undrar varför? Det är till ett hemligt projekt som jag ska fixa....hemligt för bloggen iaf eftersom det finns små spioner här hahahaha! Sabrina vet iaf =P
Sedan gick vi iaf och käkade lite mat, kebab mmmmmmmmmmmumsigt gott! Och ja vid 20 tog jag och Melina tåget hem, tiden gick snabbt där i Eskilstuna, men resan dit var lite jobbig, då var Melina trött o grinig och hon är inte van o somna i sin sittvagn men det gjorde hon ändå till slut....jag längtar iaf INTE till tågresan till Danmark!

Vi kom hem innanför dörren vid 22 tiden (vi träffade Ali vid pendeltågen när han skulle till jobbet så han fick busa lite med Mellis och jag fick en puss MYSIGT), Melina var då helt slut så jag sket i badet och bara gav henne välling och satte på pyjamas sedan somna hon direkt!
Jag själv är också helt slut men jag vill inte sova ÄN!

Dagen var hur som helst mysig som fanken, Olivia är super duper grymt söt och snäll....ÄR KÄR I HENNES KALLUFFS heheheh!!!
Synd för er så togs inga bilder=( Men nu vet ni alla varför jag EJ uppdaterat idag!

Imorgon väntar BVC för 10 månaders kontrollen av Melina, sedan måste jag städa här hemma. Fredag har jag tvättstuga och i helgen ska jag chillaaaaaaaaa som fan! Denna veckan har varit upp o ner som en bergochdalbana!

Såg förresten på Shutter Island igår, den var faktiskt bra ju, jag gillar lite twists and turns.....älskade slutet... Do you want to live like a monster or die a good man? Man kunde ju tolka det lite hur som, men jag tolkade iaf att han var sig sj trotts allt. Har ni sett den? Vad tror ni?! Men nu behöver jag fler filmtips så berätta om ni sett ngn bra film på senaste!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: moryn

Shutter Island.

Bästa bästa filmen. De drev med hans hjärna.

Han var sig själv tror jag också. :-)

Jag behöver också film tips! Give me some! kram

2010-04-08 @ 00:21:29
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0