Efter solsken kommer SNÖ?

Hej hej!!!


Nu är jag hemma från Blåkulla hahaha! Kom faktiskt hem igår vid 18 tiden, men jag var helt slut då så jag orkade inte göra något annat än o fixa med Melina och småglo lite Tv innan jag sov!

Åkte iaf till Maria i lördags, det var strålande väder och Melina hade på sig sin nya jacka!
Hemma hos Maria fick jag äta smörgåstårta och en del påskgodis, och på kvällen drack vi några glas vin och spelade kort!

Melina var på sitt bästa humör, hon verkar trivas väldigt bra där, men det är klart det är ju fritt fram o krypa där och Benji är ju alltid rolig o leka med! Fast favoriten är nog Marias nya kärlek, hon ville inte alls slita sig från honom hahaha! Skönt var det iaf att hon inte var sådär mammig som hon annars är ofta nu för tiden!

Igår innan vi for hem fick vi äta lite tårta också, mums mums!

Usch förstår inte alls att det har SNÖAT? Efter det här fina påskvädret vi haft, vad fan handlar det om liksom? VI VAR JU FÄRDIGA MED SNÖN!? Men den var inte färdig med oss eller?


Nu bjuder jag på lite bilder, så hörs vi senare!













Bye

Kommentarer
Postat av: Snart pappa

Man vill ju ha sol nu :)

2010-04-05 @ 12:05:12
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0