Det är helt otroligt!

Hej!


Inatt så vaknade fröken Melina kanske 5-6 gånger o ville ha nappen och grinade!
Imorse vakna hon 7 och var väldigt grinig och så har det fortsatt hela dagen samt kvällen, hon är snorig också, så jag vet inte om hon är förkyld eller tänder på G!?

Idag fick vi samtal från Alis telefon, hahahahhaa han hade tappat den utan o veta om det ens, och som VANLIGT när det gäller han så är det människor som lämnar tillbaka den! Så nu har han åkt o hämtat telefon och sedan ska han ju till jobbet!

Jag glor lite tv, men nu ska jag bada Melina och se om hon inte vill sova! Så jag kan få lite lugn och ro! =)
Vad har ni haft för er?


Bye

Kommentarer
Postat av: Tonismat.se

Inge kul när dem inte vill sova om natten :D

2010-04-12 @ 22:23:33
URL: http://tonismat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0