Blogg info

Kändisblogg jag följer: Kenza hon gör mycket roligt och tar alltid massa bilder, hon är dessutom oförskämt snygg!


Blogg jag läser först:
Jag följer alla bloggar på Bloglovin så jag läser i tur och ordning, men blir extra glad när det finns nya inlägg från Sabrina (då får man ju ofta se lilla Olivia), Moryn, Alfva och CasaBella.


Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Schulman


Mest kända bloggare jag sett IRL:
Ingen


Första bloggen jag började följa:
Hmm svårt måste nog varit Cickis eller Carinas


Bloggare jag beundrar och varför:
http://enkarlekssaga.blogg.se/  För att hon var insnöad på att bli "stor", tappade modet när hon fick en massa skit, men kom sedan tillbaka och bloggar bättre än någonsin utan någon ambition att bli någon annan än den hon är!


Fördelar jag fått tack vare bloggen: Hittat en massa nya intressanta bloggar/bloggare att följa=) 


Då hatar jag att blogga:
 När jag är allmänt stressad och inte har något intressant att komma med. Men jag bloggar oftast inte då!
 

Då älskar jag att blogga: När jag har några nya fina kort att visa upp, eller när jag tänker massor på en sak, ja mest hela tiden fast ändå inte=) haha

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:  ALLA som kommenterar hos mig!

Nu utmanar jag följande (om ni vill):
Vore kul om någon som läser detta gjorde det, är ganska kul info=) Men känn ingen tvång folkens!




PS: FAN BARCELONA FÖRLORA JÄVLA SKIT!

Kommentarer
Postat av: Tonismat.se

Vad kul att läsa dina svar :d

2010-04-22 @ 01:00:03
URL: http://tonismat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0