Usch

Idag flyttar min bror med familj till Danmark, skulle ha åkt dit imorse men Melsa vägrade ju vakna så nu väntar jag på att dom kommer förbi här!
Kommer säkert böla.....jag är så sämst på hejdå vare sig det är korta eller långa.....och detta blir ju lite längre! Hmm kommer sakna dom jättemkt!
Annars så är det lite planering kring dopet som gäller samt att Ali är halvledig i helgen så det blir skönt!
Fick en gratis HarryBoy igår, så kanske man kan vinna en liten slant?!?! Wish me luck=P

Det har blivit en del bildlösa uppdateringar nu, men det är för att Ali har slängt sladden bakom tvn och jag orkar inte böka mig dit o ta fram den samt att batterierna i kameran är slut, den tuggar batterier som jag vet inte vad, eller så har jag väldigt dåliga batterier. Vilket märke ska man använda?

Kommentarer
Postat av: Alfva

Köp uppladdningsbara batterier till kameran!



De är från name it! De har ju webbutik med, men säljs i vanliga affärer också! Detta set köpte jag för 50:- på rea innan sommaren!



2009-09-25 @ 15:46:40
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0