Rubrik?!

Ja, Melsa vaknade och fick en ren blöja, en flaska och sen satt vi o myste en stund innan jag bestämde mig för att åka till Coop Forum o handla något att äta samt o glo efter ngt plagg till Melsa för hade en sån där rabatt kupong, så jag hittade iaf en liten sak som kostade mig 29 kr ur egen ficka! På vägen dit får Melsa för sig och flippa ur o börja skrika, men sen när vi kom hem fick hon sitt kvällsbad och en flaska och sen natta jag henne i våran säng och nu sover hon äntligen.
Ska på en 2 h lång konsultation angående viktoperation i oktober....gaaahh fattar ni? Pirrigt och spännande ju! Men väldigt skönt o veta att man kan få det gjort snart, visst det lär bli jobbigt i början, men när man kommit in i det hela och är en bit på vägen lär det ju va super fantatiskt=)
Nu ska jag käka!

Kram


Kommentarer
Postat av: ... FruktBus - 23 årig tvåbarnsmamma mitt uppe i allt ...

HIhi vilken liten goding =) Tack för komplimagen i min blogg!

2009-09-11 @ 13:23:21
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: G

Haha guuud så söööt! lycklig lottad ;)

2009-09-15 @ 14:32:20
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0