Öde

Jaha, då har man diskat, fixat golven, bäddat sängen och gjort i ordning mat, då fattas bara min fin fina man och min underbara unge! Får se när dom dyker upp så Melsa kan få sitt kvällsbad och sova! (Det där med att jag skulle vila sket sig jag fastnade vid datorn istället)! När Melsa sover så ska jag umgås med Ali som e leeedig idag, så skönt ju=)
Förresten för en tid sedan köpte Ali nya lakan, han går verkligen upp i det här med lakan, gardiner, mattor, blommor och prydnader, ganska skoj faktiskt. Hur som haver jag själv tyckte faktiskt också dom var ganska snygga och jag var faktiskt lite trött på dom gamla=)


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

stod i den där uppdateringslisten på blogg.se tror jag :)

2009-09-12 @ 20:34:53
URL: http://jennyh.se
Postat av: Isabell

Skit snygga påslakan, good taste ;-)

2009-09-13 @ 14:06:21
URL: http://metrobloggen.se/isabellish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0