Hej hej hallå!

Hej Allihopa, hur mår ni?


Här var det en lugn morgon, Melsa somnade vid 23.30 någon gång och vakna vid 6, ammade och fick flaska och ren blöja somnade om direkt till klockan 11.30 någong gång! Då kom Ali hem, och vi åt lite mat ihop sen började vi städa eller han började och jag var med Melsa tills hon somnade, då städade jag toaletten och nu har jag tvättstuga samt att jag strax ska börja med maten *hoppas hoppas inte Melsa vaknar innan jag e klar med maten* Klockan 18 ska jag ner och hänga 2 maskiner tvätt.
Ali jobbar idag, men sen är han ledig heeeela helgen, sköööönt för mig då kanske jag kan slappna av lite bättre och mysa lite med min man=)
Idag har jag såååå ont i nacken, tror det är nackspärr. Hoppas det går över snart!

Aja ska fortsätta här!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0