En trött uppdatering!

Hej mina vänner!

Här kommer en väldans trött uppdatering, livet är hårt idag, vakna tidigt med Mellie, det var hårt då jag inte riktigt kunde somna inatt. Sedan har vi varit o storhandlat, vilket jag fick packa upp medan Ali matade en hungrig Melina som fick smaka på lite banan. Men nu har vi blöjor, tvättlappar, nappar, och ersättning till förbannelse. Sen hämtade vi ut ett paket med nya lakan och handukar (Ali hade beställt han är ju så huslig). Och nu är jag och håller på i tvättstugan....mina ögon går i kors. Mellie sover brevid Ali i våran säng, dom lade sig nyss, så dom sover nog en timme eller så. Så nu sitter jag och kopplar av en liten stund innan jag ska ner till tvättstugan igen!
Sedan är det väldigt mycket som ska planeras, och mycket som ska undersökas och fixas och trixas.

Igår var jag hemma hos brorsan, det var bara Carina hemma men det gjorde inget, Ali behövde sova och jag behövde komma ut en sväng. Käkade lasagne där (älskar när jag slipper laga mat hehe)!

Och snart tänkte jag försöka mig på en tur till Eskilstuna igen, om Sabrina har tid för social samvaro nu för tiden, dom är ju mitt i renoveringen! Men ska höra mig för inom snar framtid! Och snart föder hon, wihooooooo....jag längtar o se vad det är för liten krabat därinne=)

Aja hörs o syns allihopa!


Melina med sin nya napp var super trött efter handlingen=)
Första gången hon har på sig sina fina byxor från Sabrina! =)


Nu kan hon skita på ett tag till! Och hon fick en nya flaska också!


Kommentarer
Postat av: Molly

=D Du köpte napparna från 0 månader till va? Nappen man får med är från fyra månader.

2009-09-04 @ 16:54:12
URL: http://mollz.bloggspace.se
Postat av: Therese

Naw.. vilken liten sötnos du har

2009-09-04 @ 18:09:17
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Så söt hon är :)

2009-09-04 @ 18:12:56
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0