Ännu en dag

Har rullat förbi, jag är äntligen klar med tvätten, renbäddat sängen, fixat golven, o ja maten jag skulle laga sket sig för vi hade slut på ris, så jag väntar på Ali och Melina nu, så får vi se vad vi hittar på att äta!
Sen vi blev föräldrar äter vi på helt sjuka tider, men det gör inget än så länge. Men om jag gör min operation så måste det bli skärpning på den biten för mig själv.

Just nu sitter jag o lyssnar på lite skön musik med tända ljus och tvn är avstängd! Och ja jag bara väntar på min käraste Ali och min älskade älskade Melsa=)
Och ja jag sitter och tänker på Sabrina också faktiskt! 

Men nu ska jag gå och lägga mig o lyssna vidare på min musik!
Hejdå


Kommentarer
Postat av: moryn

Hur är det med Sabrina och bebisen?

2009-09-17 @ 15:56:13
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0