Skrikfest 2009

Hahaha ja det hade Melina ikväll, bara började gallskrika helt utan anledningar, det hjälpte inte o trösta heller! Men anledning var väl att hon var trött, för sedan slocknade hon när jag kramade om henne en stund, sen var det bara lägga henne i sängen och hon sov lugnt vidare....skönt o slippa vagga henne för en gångs skull!
Dock vet jag ej varför hon var trött, för hon sov hela natten fram till klockan 11.30 typ, sedan sov hon och jag från 15 tiden till 18 tiden, men som jag sagt innan, ungen gillar o sova!
Men oavsett hur hon skriker o har sig så är hon min absoluta gullunge =)

Imorn ska vi åka till centrum och träffa Yorda, som följde mig under min graviditet samt förlossning, vi ska välja tårta till dopet! Så det blir väldigt trevligt, vi har inte träffats sedan förlossningen faktiskt!



Godnatt mina kära läsare! =) (jag ska inte sova än men jag tror nog inte jag kommer uppdatera mer ikväll)

LYCKA TILL MIN BÄSTA VÄN=)

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

De har sina stunder de där små liven :)

2009-10-30 @ 22:52:37
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0