Ni ska bara veta

Jag somna klockan 4.30 inatt, vaknar 7 när Ali kommer hem, sitter me han en stund går sedan o lägger mig igen! Melina vaknar runt 12, då fick hon ny blöja samt flaska och sen somnade vi igen och sov allihopa till klockan 18! Lataste gänget någonsin hahaha!
Jag skärpte till mig och lagade mat iaf, jagade något i köket som jag kunde laga som inte krävde lök det var svårare sagt än gjort men till slut blev det pommes, pannbiff och beasås! Det blev ju lyckat ändå men imorn måste jag palla mig ut och köpa lök, för då ska jag laga lasagne!

Melina sitter o sover lite i sin stol, tydligen räckte inte det att sova till 18, haha!
Ali har åkt till jobbet och jag sitter nu vid datan en stund, ska hitta ngt kul o glo på! =)
Sen ska jag bada Melina och natta henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0