Min måndag

Hej hej!

Min måndag var helt ok=)
Morgonen och dagen spenderade jag med Melsa för Ali sov, sen när han vaknade så städade vi här hemma (jag har börjat när han sov med disken) och sen lagade han mat!
Sen fick Ali gäster och jag drog på bio med Maria, för att se Flickan som lekte med elden, en bra film, jag har ju sett 1an också! Det var skönt med lite biomörker, godis, popcorn och cola, jag tänkte inte på Melina en enda gång under filmens gång, ganska skönt o bara ha en stund för sig själv. Det var år och dagar sen jag var på bio sist men jag måste göra om det, nästa gång lär det bli Twiligt Saga New Moon!

När jag kom hem så badade Ali och Melsa, han tvålade in henne ordentligt (som massage) och sen satt dom i badet i kanske 40 min haha, sen fick hon mat och SEN SLOCKNA HON TOTALT haha hon har sällan somnat så snabbt! Heeeeeeeelt borta.....måste ha varit ett himla skönt bad! =)

Sedan glodde jag lite boll med Ali! Som somnade framför tvn så han gick o la sig! Jag satt kvar en liten stund o glodde på dagens inspelningar på tvn men sen sov även jag!

Och idag fick jag sovmorgon och vaknade till ett städat hem (igen för han hade ju haft gäster o lagat mat igår), så Ali har varit effektiv imorse, men nu ligger han o snarkar sööööööönder sig själv heheheh=)


Melsa igår på morgonen=)


Badet med pappa var såååå skönt=)


Sen har jag fått lite bilder från Melinas första dag i livet!








Ja den dagen sov hon bort, som ni ser hehe=)
Den sista bilden här är min favorit, min lilla sötnos, fast hon är inte så jättelik sig själv! =)

Kommentarer
Postat av: trisha

jag hade heeeeelt glömt bort att hon såg ut sådär när hon var liten, så söt o blek som en liten kines! Hon har ändrats så mycket! Blir bara finare o finare.

2009-10-06 @ 17:12:41
Postat av: Cicki

Skönt att du fick några timmar för dig själv. Det behöver man som småbarnsförälder.

2009-10-07 @ 00:57:52
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Isabell

Sååå himla söt!!!

2009-10-08 @ 10:20:27
URL: http://metrobloggen.se/isabellish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0