Kanal 5

Kollar på kanal 5, där det handlar om interventions med drogberoende personer!
En av killarna är fast på Kokain och den andre på Chrystal Meth, ingen av dessa droger är ju speciellt bra, men Chrystal Meth är väldigt beroende framkallande och fräter bort hjärnan! Så vad får en person, som antagligen vet dessa fakta, att börja med skiten? Intressant!
BTW båda killar kan tydligen fortfarande stava sina namn som dom tvingas göra i början av programmet?!
Väldigt intressant serie som sagt, är ni vakna så kan ni ju kolla på den!

Kommentarer
Postat av: sabbe

hahha jag vakna runt den tiden och hade såå ont i ryggen o magen och jag gick upp och käka köttfärssås haha kall o direkt från grytan mysigt... näääääääääääääää sen gick jag o la mig igen och somna som en stock... hahah

pussa melli

2009-10-22 @ 08:57:04
URL: http://jagkallassabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0