Idag!

Hej hej mina nära och kära!!!

Hehehe ja idag kom jag inte iväg någonstans, det var sååååå trist väder samt att jag kände mig dålig!
Så Melina fick ligga en stund framför tvn och åma sig på sin filt, sen vart hon trött och somnade i sin stol.
Nu på kvällen har hon tittat på U20 VM finalen mellan Ghana och Brasilien, spännande match som gick till straffar, en riktig rysare! Men Ghana vann till slut....woho!
Så nu har Melsa precis fått sitt kvällsbad samt flaska, så hon borde va nöjd och trött är hon helt säkert!

Så nu säger vi godnatt härifrån!

Kram






Ja hon gillar sin elefant! =P

Kommentarer
Postat av: Isabell

Du kan få veta en liten hemlighet ;-) Vi väntar också barn! Är bara i v.8 eller nåt så det är fortfarande tidigt. Skriver inget på bloggen än eftersom alla inte vet om nyheten. Our secret ;-)

Vi har ett par kompisar till, förutom dem som fick barn nu, som väntar barn i januari :-) skoj!

2009-10-17 @ 18:51:46
URL: http://metrobloggen.se/isabellish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0