Hemma igen!!

Hej!

Då var jag och Melina hemma igen! Ali kommer lite senare, då ska vi kolla på fotboll, Ghana mot Syd Korea! Hehe jag är sådär intresserad men vad gör man inte för sin gubbe=)

Hann till läkaren, fick recept, gick o hämta medicinen. Inne o sökte bostad.
Och nere på stan köpte jag kläderna till Melina (dom som jag redan hade köpt en gång och som Ali tappade hehe) blev även en randig pyjamas som var på rea! =) Nu klarar hon sig ett tag! Nere på stan blev hon skitsur inne på Ica, trött på att ligga i vagnen, precis då träffa vi på min morfar! Hälsade och prata en stund men rusade sedan hem, hon skriker hela vägen, väl hemma så sitter hon i stolen o börjar skratta precis som att inget har hänt, haha hon är så rolig!

Nu ska jag lägga henne att sova en stund (om det går) för det behövs då hon inte sovit sedan klockan 09.30!

Kram

Kommentarer
Postat av: sabbe

coolt att internet funkar heheh ... tänkte inte ens komma in o hälsa på men jag chansade hehe

2009-10-09 @ 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0