Helg igen!

Imorn är det helg igen! Woho....tänk vad tiden går fort!
Nästa vecka på tisdag har jag mitt samtal på sjukhuset angående en eventuell viktoperation! Jag är lite nervös men hoppas att allt går bra så att jag kan få göra det och ta tag i den biten!
Annars ska jag just nu kolla på lite utbildningar, från början tänkte jag plugga till uska "bara" men känner att jag måste titta runt och se om det finns ngt som känns mer rätt för mig, vi får se! Har ni några tips?

Egentligen ska Ali vara ledig imorn, men på hans schema står det iaf att han ska jobba, så vi får se hur det blir med den biten, hoppas att dom bara råkat skriva fel!

Lilla fröken Melina ligger och sover gott nu, hon har varit kinkig idag igen, det måste vara tänder på G snart (för hon gnuggar gommen med sin hand hela tiden) eller så är hon kanske i ett utvecklingsprång igen, det är iaf hanterbart förutom att jag just idag inte var så pigg på det!

Nu ska jag kika vidare här!






Kommentarer
Postat av: sabbe

DIN BARA kan tolkas väldigt fel för oss som redan är uskor sens FLERA ÅR tillbaka!.

2009-10-23 @ 00:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0