Fredagsmys?

Hahaha ja eller? Melina sover och jag sitter själv i soffan! Väldigt mysigt, iaf att jag får lite tid för mig själv!
Somnade såklart till en stund i sängen med Melsa, men thats life!
Hon är det finaste i världen, min lilla tjej, pussar henne ofta när hon sover brevid mig, då är hon absolut vackrast=) Längtar så tills hon  blir lite äldre och jag kan fredagsmysa med henne i soffan!

Ja när hon blir ungefär i Ebbas ålder! Då kanske hon skänker mig lite fantasi tillbaka, tänk er att förr i tiden så var jag en tjej som gillade att skriva berättelser och dikter, oftast hela tiden, men med tiden och alla problem har jag tappat min fantasi, det har även hänt inom matlagningen där jag förr kunde ställa mig o baka lr laga paj, sånt gör jag aldrig nu - vem orkar liksom? Fast jag tror att när man har barn så får man tillbaka lite fantasi, om man tillåter det och kan ge sig hän, och det ser jag fram emot!

Förresten tänker jag ofta på hur dom har det nere i Danmark, min bror o hans familj samt min mamma, hoppas alla har det bra och att det flyter på som det ska! Saknar dom verkligen allihopa!

Från det ena till det andra!
Vad kul att Joey Tempest var gästjury i Idol idag, han är en cool typ!
Tycker att Erica, han som åkte ut (vet inte ens va han heter hahaha) samt Rabih var sämst idag, fattar inte att Eddie satt löst jämfört med dom två! SVENSKA FOLKET RÖSTAR KONSTIGT! Tur att han fick vara kvar, annars hade det ju varit KATASTROF!

Igår när jag rensade ur Melinas garderob hittade jag en massa bodys som aldrig är använda som jag kanske borde ta o skänka till någon klädinsamling, eller kanske lotta ut dom här, jag vet inte riktigt! Synd att slänga dom för dom är fina!

Men men nu ska jag chilla i min ensamhet!

SYNS

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja lotta ut tycker jag =)

2009-10-24 @ 12:55:39
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0