First of all!

Mitt möte på sjukhuset, var en grupp information angående operationen, hur den går till, varför man gör den, vilka man gör den på, vad som händer sedan osv! Väldigt intressant, och det sades många saker som tål att tänkas på fram tills att jag blir kallad till läkaren! Som de sade på mötet, det är inget man ska förhasta sig till, och det kommer jag bestämt inte göra heller!
Det var inget som direkt kändes skrämmande eller så, men det är helt klart ett stort beslut att ta och av den anledningen bra att man kan hinna tänka på allt som sagts och ta in allt samt smälta det! Så oavsett vad jag beslutar så blir det rätt för mig, sedan är det ju inte säkert att jag blir godkänd för operation, det kan finnas olika anledningar till det!
Men jag har fram till januari någon gång, då blir det läkarbesök!
Kul att bollen är i rullning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0