TRÖTTTTTTTT som fan

Hej hej gött folk!

Idag kan jag bara säga att jag är trött som fanken.....sov dåligt inatt=upp o kissa 150 ggr, väckt när Ali kom hem, väckt när han skulle iväg 2 timmar senare till extrajobb, och väckt igen av väckarklockan.....Dags för BM besök igen!
Håller min vikt väldigt bra fortfarande (det till trotts att jag har rört mig lite mindre nu i och med att det är mkt jobbigare nu när man har sånt tryck i bäckenet), Järnvärde var acceptabelt, men blodsockret va lite högt denna gång, så dom vill göra blodsockerbelastning *suck* det verkar väldigt jobbigt men kommer väl inte undan det nu!

BM lyssnade på hjärtat och bestämde sig för att skicka iväg mig till Special mödravården för en CTG kurva, bebisen rör sig normalt (inget jag känner av speciellt mycket) men dom tyckte hjärtfrekvensen var lite hög så ska tillbaka imorn och göra en ny kurva.....och på fredag för att göra en kurva på mitt eget hjärta......
Ingen rast ingen ro....gick klockan 12 hemifrån, och kom hem vid 18 tiden inte direkt vad man tänkt sig när man har tid hos BM klockan 13, haha.....så nu är jag heeeeeeeelt slut!

Imorn klockan 13 CTG kurva på Huddinge igen alltså, sen ska Ali laga mat till mig och Sabrina som kommer på besök imorn wohoooo:) God mat + gott sällskap....kan det bli bättre? :)

Men nu ska jag vila upp mig innan Ali ska dra o jobba!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0