tiden flyger

Hej,

Tiden flyger iväg tycker jag, dagarna med Melina går fort, man hinner inte allt det man tycker men det spelar ingen roll heller.
Mysigast e det mitt på dan när hon o jag ligger brevid varann i sängen o sover en timme tillsammans.
Idag var vi ute och promenerade hon o jag, himla mysigt men vi höll oss i skuggan=) lilltösen har nu fått sitt person nr och sitt namn=)
Idag får vi börja klara oss utan Ali ibland oxå.....va trist men men.......
Näe nu ska jag mysa me min kära unge=)

puss o kram till alla er och till alla som nu befinner sig på den afrikanska kontinenten=)

Kommentarer
Postat av: Randy

Låter jättemysigt =)

2009-06-29 @ 22:03:49
URL: http://randys.se
Postat av: Anonym

veeeeeeeeeeeem???? hallo du bara skriver i gåtor ... fina bilder =)

2009-07-06 @ 09:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0