Uppdatering

Hej,

Nu tänkte jag uppdatera lite, vi får se dock hur mycket jag hinner för Melina är SUPERDUPER KINKIG idag!

Min mamma har ju varit här på besök med Torben, dom kom förra onsdagen på kvällen, med en massa saker till Melina, bland annat vaggan samt en massa massa kläder, både från dom och från mormor....ALLT i rosa såklart! HAHA! Men det var fin fina saker! Ali fick en limpa cigg och jag fick en dansk ost samt lite godis!

Torsdag gjorde vi inget speciellt, vi var o handlade på Ica Maxi och sen tog vi det lugnt!

Fredagen var vi nere på stan, och letade lite grejer, jag fick mig en bröstpump=) Efter det åkte vi hem till min morbror och hans sambo och käkade middag vilket var jättetrevligt, hans sambo va hur snäll som helst och alla blev jätteförtjusta i Melina!

Lördagen var vi hemma hos Johan (min bror) och grillade (jag tror det var lördagen iaf haha)!

Söndagen gjorde vi heller inget!

Måndagen var vi på kamerajakt, så då fick jag äntligen köpt en kamera, samt nya knivar till köket samt en mp3spelare, efter det åkte vi hem, där jag stannade när dom åkte med Johan+familj till Skansen!

Tisdagen så kom Johan+familj hit och käkade mat som mamma lagade, det är ju kul att umgås med familj, men det var väldigt mkt folk på den lilla ytan haha=)

Onsdagen spenderade vi hemma hos min morfar, som hade besök av min moster o hennes pojkvän samt deras barn! Min moster lade beslag på Melina HEEEELA dagen. Men det var jättekul o möta alla igen det var många år sedan sist!

Och till slut idag så åt vi frukost tillsammans innan dom åkte iväg för o säga hejdå till Johan och sen vidare hem mot Danmark igen! Det har varit mysigt o ha min mamma här, så det är såklart lite tråkigt nu när dom har åkt, men vi ska ju åka ner till jul igen! Mamma har för övrigt mest varit med Melina, hennes lilltjej kallar hon henne!

Det var väldigt lugnt tills Melina bestämde sig för att vara super kinkig idag, men just nu ligger hon i bilstolen o sover för tillfället iaf min lilla skruttis=)
Och Ali kom precis från jobbet så nu ska jag gå o mysa lite med honom=) Men först får ni lite bilder o se på!
Ha det bäst!


Min mamma med Melina!


Min moster med Melina=)


Carina med Melina (haha alla ville hålla)


Amadeus (min brors son)


Ali med min morfar!


Ali med min bror +Torben i bakgrunden


Ebba (brorsans dotter)


Kinkiga Melina innan hon somna


O Här har hon somnat o så ligger hon nu!


Kommentarer
Postat av: lovisa

nu är det dags med lite förnying i min blogg, även nya läsare. har du inte sett min blogg än- koll in den NU. jag lovar dig, you're gonna love it!



ha en fin kväll, kärlek.

2009-07-23 @ 16:28:03
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: Isabell

Fina bilder du har lagt in! Och vad snygg bloggen har blivit!

2009-07-23 @ 20:43:47
URL: http://metrobloggen.se/isabellish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0