Meliiiiina

Hej!

Det har varken funnits tid lust eller ork att skriva något vettigt här idag (igår blir det nu)!
Melina var vaken från 00.30 fram tills kl 8 imorse bara grät och gnällde, sedan somnade hon fram till klockan 13 kanske, och sedan dess har hon mest varit vaken förutom några små slumrande stunder a 10 min st, och nu har hon skrikit hej vilt hela hela kvällen typ, hon blir tyst ibland för att sedan sätta igång igen, och vi har ändå hållt i henne och vaggat o vyschat och matat och rapat och bytt blöja men ingenting hjälper! Är helt sjukt trött och blir så ledsen när hon gråter sådär, och jag bävar för imorn när jag blir ensam med henne igen! Men jag ska gå och köpa semper droppar till henne, det kanske lindrar hennes magknip som vi tror det är som stör henne!
Ali tog ut henne på promenad nu i hopp om att det kommer hjälpa henne somna, vi får se, jag hoppas det för hon är dödstrött lillen, men hon finner ingen ro att somna på riktigt! =(

Har ni läsare några tips/råd ni kan ge?

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som kolik. testa sempers magdroppar och minifom. Ha henne i famnen på mage så får hon lättare ut luften och framförallt, inse att ni är felfria och att det går över! Det är skitjobbigt men tyvärr e de bara att stå ut.

2009-07-27 @ 02:49:28
Postat av: Fröken Viktig

sv: vi sprang säkert om varandra :) brukar ju vara så. hur är det med er idag?

2009-07-27 @ 19:35:20
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0