Igår och Idag!

Hej hej!!!

Nu var det dags att uppdatera bloggen lite igen! =)
Just nu sitter Ali och gosar med Melina, hon har nyss ätit och bajsat och sovit en bra stund så hon är väldigt nöjd och belåten just nu!

Igår var jag och Melina nere på stan och träffade min bror med familj, när jag kom dit satt dom och käkade på Kringlan så först satt jag där en stund med dom, sedan gick vi till Apoteket för jag ville ha Semper droppar till Melina, dom var svindyra, 160 kr för 10 ml, men verkligen värd pengarna för hon har lugnat ner sig mycket sedan hon fick dom, hon har alltså nog inte lika mycket magknip! Sedan gick vi runt ett tag, jag köpte bland annat ett par strumpbyxor till Melina så hon kan ha på sig klänning utan att bli kall, jättesöta var dom=)
Sen satte vi oss på Maren, jag åt en kebab med bröd, sen åt vi glass allihopa utom Carina! Ebba hade så mycket att berätta om, och ville följa med hem men det fick bli en annan dag, dom åkte hem och jag gick och framkallade lite bilder så Ali skulle skicka bilder till hans familj i Ghana, medan jag väntade på att dom skulle bli klara så gick jag och handlade lite mat! Sedan åkte jag hem igen, så det var en ganska lugn mysig dag vi hade!

Idag åkte vi ner på stan igen och träffade upp Sabrina som var på besök från Eskilstuna IGEN, alltid lika mysigt men nu när vi får chansen ska vi faktiskt pallra oss till Eskilstuna så hon slipper åka hit hela tiden! Vi gick först och käkade lite, där vi även satt ett tag och snacka, Melina vaknade och käkade också men hon somnade om när vi gick. Sen var vi inne på optikern och HM innan Sabrina skulle hem igen! Tack för att du kom och hälsade på oss moster Sabrina med den fina magen, nästa gång måste jag ta en bild på dig så man ser magen=)
Efter det var jag och handlade lite mat till idag och sedan åkte jag hem till Ali, Melina sov fortfarande då, så jag passade på att powernappa också, väldigt mysigt och här sitter vi nu=)

Jag bjuder på lite bilder också=)


Ebba igår på stan=)
Så fin o glad tjej som
älskar sin kusin!

Amadeus på språng
nere vid Maren!

Melina sover på väg hem
från stan idag!

Pappa o Melina
sitter nu o gosar

Väldigt söta o lika=)
*Älskar mest*

Johan och Carina fick inte vara med på bild, för vem vill se bild på dom två fulingarna? HAHA skojjar=)
Men nu får ni inte mer denna gång!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Molly

Nawee =) Så söt =)

2009-07-28 @ 21:14:02
URL: http://mollz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0