Home sweet home

Hej!!!

Nu är jag hemma igen från fikat hos min kära far! =)
Vi hade en trevlig stund allihopa satt o snacka o dom höll Melina, hon var inte lika social dock o sov bort hela besöket nästan, haha!
Imorn hade jag tänkt att inte göra ett jävla skit för jag tyckte jag har hållit igång o varit o flängt mkt nu, men Ali sabbade ju tvätten igår igen, så jag passade på o boka en tid till imorn så får jag väl fixa upp det där nu!
Men på tisdag ska jag bara lata o glassa mig med Melina hela dan.
På onsdag är det BVC igen och torsdag kommer Mammaaaaaaaaaaaaa!
Igår skrev jag inte, var alldeles för trött, men jag mötte upp Sabrina på Syd och sen  drog vi ner på stan o gick runt lite i ett par affärer innan Melina vaknade ur sin dvala o var hungrig efter det fikade vi och käkade, men vi hann prata en hel del iaf och sen var vi här hemma o jag fick se bilder från Tunisien!
Himla mysigt, lääääängtar bara så mkt efter o se hennes bebbe=) Sååååå spännande!

Aja nu ska jag nog ta o diska (tror jag) innan Ali kommer hem!


Hörs=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0