fifan

Hej hej!

Ännu en dag har gått, dagarna försvinner fort.....
Vi sov ganska länge idag, jag o Melina, inga långa intervaller, hon vaknar ju ganska ofta o vill ha mjölk, lr kramas lr bytas...o jag måste ju vakna med henne, så vi höll på sådär till o från hela natten o fram till sen eftermiddag, Ali hakade på från klockan 7 imorse, hehe....sen så stekte Ali kött o jag lagade mat.....blev inte så gott som det skulle blivit för vi hade inte exakt dom grejer vi behövde men det gick o äta iaf!

Sen tog jag en efterlängtad dusch, och vips så var klockan plötsligt 7, då drog jag ner på stan med Melina o gick på konsum för o inhandla lite frukost saker o dylikt.

Efter det gick jag förbi bion för o hälsa på Anette en stund, det blev bara en snabbis hon jobbade ju, men det va skoj! Sen drog vi hemåt o då var Ali på väg ut från dörren.....sen ammade Melina en dryg timme innan hon somnade och nu är det väl dags snart igen innan jag kan försöka somna också!

Imorn blir tvättstugan av...woho det är MYCKET efterlängtat!
Och bäst av allt så får vi besök av världens bästa Sabbe, då ska vi glassa runt på stan lite! =)

Måste bara säga att jag LÄNGTAR efter en kamera....har massa kort på mobilen men hittar inte min sladd så jag kan inte lägga in dom på datan o webcambilderna är tråkiga! Men snart hoppas jag på o köpa en då ska det bli massa bilder här på bloggen!
Sov gott folkens!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0