phuh....

Hejsan svejsan!

Igår var jag i Tälje och fixade ett par saker på skattemyndigheten och passade samtidigt på att hämta upp Ebba, för jag och Ali ville ha en helg med henne (Ali är ju så förtjust i henne) och Carina och Johan skulle aldrig tacka nej till en lite lugnare helg! På väg hem hit var vi på Lidl och handla lite, så när jag kom hem 4h senare var jag helt utslagen. Hjälpte Ali med maten också när jag kom hem! Trodde jag skulle somna tidigt men Ali låg o sparkades och snarka så jag somna kanske kl 4, kl 5.30 väcker han mig för då va han pigg o ville ha sällskap den jäveln, somna om 1h senare och gick upp 10.30 för att ha tvättstuga, bläääää.....nu ska jag vika tvätten snart, men ville skjuta på det lite!

Hur som helst Ebba är bästa vän med Cynthia nu (det blev de typ direkt fastän Cynthia är riktigt bossig varje gång hon umgås med andra barn), och de två tillsammans hittar på djävulstyg och skriker o har sig, men det är bra, det övertygade Ali att vi inte ska ha bråttom att skaffa en till unge sedan! Så de två håller på och leker så vi ser knappt av Ebba, idag har dom även badat tillsammans i 1h=) Dom sov även ihop, väldigt sent blev det igår, och Ebba har knappt tid för oss!
 Det är skoj att ha Ebba här iaf, och skönt att hon har så kul! Imorse när jag kom ut så satt hon o käka rostade mackor med sylt och oboy och frågade så gulligt - Madde har du sovit gott?! Haha!

På tisdag går jag in i 17e veckan, det går rätt snabbt framåt nu, även om jag ännu har lång väg kvar till mål=) Men lääääängtar till den 27e feb då jag har Ultraljudet, ska bli spännande och se hur pyret har det därinne och vad det blir för något=) Så vi ska börja köpa alla grejer snart också!

Näe nu har jag tvätt som ska vikas och hängas! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0