Suck och stön!

Eller något liknande!
Är så totalt oinspirerad att skriva just nu, kan bero på att jag KNAPPT har tillgång till min egen dator för tillfället! Eller att det hela tiden måste lagas mat, (frukost, middag och mellanmål) eller plockas undan eller pyssel med Melina, har verkligen TUR om jag får en liten stund för mig själv i lugn och ro utan 1000 olika frågor!

Hur som haver, jag passar på nu när jag har datorn att skicka gratulationer till Patricia och hennes nya söta lilla flicka som kom igår=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ibland är man inte motiverad på att skriva i sin blogg, behöver en paus ibland :-) God jul förresten! Ska ni fira hemma?

2009-12-20 @ 22:32:53
URL: http://casabella.blogg.se/
Postat av: sabbe

ooh va kul... hälsa så mkt från oss =)

en liten flicka weeiii =))

2009-12-21 @ 09:41:57
Postat av: Patricia

Tack =) Vi kom hem kring klockan nio på kvällen idag...och konstigt nog kan jag inte sova..suck

2009-12-22 @ 02:02:35
Postat av: LilyJo - Gravid

fin blogg =)

2009-12-22 @ 05:57:41
URL: http://lilyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0