Sjuka drömmar!

Melina somnade 03 och har sovit jätteeeeeeeeee oroligt hela natten, men nu (hon har inte vaknat än) så ligger hon som en sten o sover....whats going on?

Hur som haver jag vaknade nyss, och jag har drömt ännu en skum dröm (jag hade en för ett par dagar sen om mig och Sabbe också)....men i dagens dröm var min bästa vän en val, o denna val hade lämnat besked till mig att den skulle ut någonstans där det var farligt och då började jag tjura som fan och ge mig ut o leta, men jag hittade inte min val utan jag hittade hans vän som sade att han var död redan och då började jag tjura hejdlöst o sen vakna jag ahhahahaha VALAR? men hallå....sett lite för mkt Animal Planet eller vad?

Kommentarer
Postat av: Naima

Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hudtips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24 @ 19:15:50
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0