Helloo

Hej gott folk!

Japp, idag har jag tvättat 6 maskiner tvätt, fi faaaaaaaaan asså det va såååå jobbigt mycket!
Sen har Melina varit vaken fram tills nu, för hon sov fram till 19.30 tiden! Hon somnade vid 22, men vaknade tvärt av ngn anledning!

Ali är på jobbet, ärligt talat så fick jag inte va så "ledig" som jag hade tänkt under dom två dagar han var ledig, men jag fick iaf sova ut imorse. Trotts det är jag helt slut.

Tänkte bjussa på lite pics!

Kram

Min lilla filosof=)


Haha så skön=)


Mmm nappen är väldigt spännande


Melina goes Rastaman


Vill hoppa ut från sin babysitter=)


Melina var på fint humör ikväll iaf=)


Hålla fötterna är en riktigt favorit=)


SÖTUNGE






ÄLSKAR MIN TJEJ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MKT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0