fi fan

Hela helgen bara försvann, och jag har inte haft tid eller lust eller ORK framför allt att skriva något vettigt inlägg med nya bilder!
Men i veckan ska jag skärpa mig, Ali jobbar hela veckan utom ons o tors, då ska vi förbereda oss för vi får besök på lördag från Norge, det är Alis kusins son som kommer hit och stannar i 2 veckor! Blir spännande o se hur det ska gå!
I fredags var Sabrina och Bashir här o käka middag, men lilla Olivia var väääääääääääldigt osocial och bara sov därför blev kameran inte använd! Mysigt värre va det iaf!
Lördag var vi hos Maria på fika, för hon hade fyllt år, det var trevligt och Melina hade väldigt kul!
Och nu idag var vi hemma hos min pappa och hälsade på hos dom en stund, det är alltid lika trevligt=)
Så det var full rulle hela helgen lång, och jag/vi är inte ett dugg utvilade, eller jo Ali är nog iofs för han har mest sovit när vi har varit hemma! Så när han är ledig ons + tors ska han få låta mig vila, det har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0