Bilder?!

Haha ja nu tänkte jag att ni skulle få lite bilder på Melina som tagit under månaden som jag var borta från bloggen, några st iaf=)
Annars är jag mest seg, fick dock sova ut idag så det var skönt....konstigt bara att jag är så trött ändå!


Sötare unge får man leta efter=)


Glad var hon också tydligen=)




Tid för lek! =)


Melina var glad för sina kläder hon fått från sin Gudmor Sabrina=)


Melina tycker jag är jobbig med kameran!


OJ OJ tigern äter upp min mage...


Tvn var väldigt spännande=)


Mitt i allt kan man också somna i mammas famn!

Det var allt, har egentligen inte tagit så mkt bilder, måste bli bättre på det nu när jag är tillbaka på bloggen=)
Hur som helst, hoppas ni gillade bilderna:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Vad söt hon är på första bilden :)

2009-12-08 @ 10:00:06
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Alfva

Uff, jag är så avundsjuk på er som får sova hela nätter, eller iaf längre sammanhängande perioder....

Vi har testat ALLT känns det som. Godnatt Vällingen får A också, men det hjälper bara att hon sover 4 timmar i sträck mot 2 om hon får ersättning.. :( Jag är SÅÅÅÅ trött nu! Hoppas att det går över snart och hon återgår till sina vanliga sömnrutiner!

2009-12-08 @ 10:39:48
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Moryn

Sjukt fin! Gulligt att hon verkligen posar på första bilden!!

2009-12-17 @ 17:48:39
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0