Året 2009

Best of detta år!

Jag blev mamma till världens finaste Melina såklart, hennes ankomst tog oss på sängen hahaha (iom att vattnet gick när jag och Ali låg o vilade en eftermiddag), och hon tog oss med storm från första stund! Och hela detta första halvår som mamma har varit tufft men underbart! Älskar min trollunge sååååååå otroligt mkt!

Min bästa finaste vän Sabbe har också blivit mamma till världens finaste Olivia, och vi har hunnit me några barnvagnsträffar och det är supeeeeeeeermysigt att vi båda är mammor=) Och Sabbe gjorde mig även äran av att bli Melinas gudmor!

Mamma reste till Sverige för att träffa sitt nya barnbarn, hon ville ha varit med på förlossningen men eftersom Melina kom en månad för tidigt så missade hon den. Men vi hade mysigt under tiden hon var här=)

Melinas barndop var superlyckat och ett bra minne detta år, pappa och Cicki hjälpte mig att få till dopet och allt blev superbra, och hela min familj som finns kvar i Sverige och våra vänner var samlade för att fira lilla Melina.

Julafton var lugn och mysig, supergod mat (såklart) och gott sällskap. Bäst var ju att alla hade mysigt och att Melina höll ett ganska jämt humör trotts att det blev sent och mycket intryck! =)

Ja det finns ju gott om goda minnen, så jag kan ju fortsätta i evigheter!

SÄMST detta år!

Saker och ting är ännu inte på plats för Ali, och det sätter käppar i hjulen för oss. Det sämsta är att det tar så lång tid och man står mitt i livet och vet inte riktigt vad som händer!

Johan tog med sig Carina och ungarna och flyttade till DK. Det sämsta med det är ju att jag saknar dom alla här, men jag hoppas såklart att dom får ett bra liv därnere så jag kan hälsa på snart!

Det finns fler grejer att skriva här också, men jag vill inte fokusera på det dåliga! För jag tycker 2009 har varit ett underbart år faktiskt!

Andra minnesvärda saker!

Den dagen jag och Ali fick åka hem med Melina från sjukhuset var samma dag som det överallt på nyheterna rapporterades om Michael Jacksons död. Det var något helt oväntat och otroligt. Han var ett musikaliskt geni och världen är fattigare utan honom så detta är helt klart ngt jag kommer minnas av 2009.

Förhoppningar för det nya året!

Först och främst önskar jag att allt blir klart med Ali, så vi kan börja leva på riktigt!
Sedan önskar jag att få föra min viktoperation.

Förutom det önskar och hoppas jag att alla mina nära och kära ska få ett bra år, leva och må bra var och en av dom! Att allt som dom önskar för sig själva ska slå in i det nya året.

Med det sagt vill jag önska er alla ett väldigt GOTT NYTT ÅR!


Kram


Kommentarer
Postat av: Cicki

Gott Nytt år till er också.

2009-12-31 @ 19:05:45
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0