Senare

En stund senare......

Ja här slöar vi oss denna dag, har tvättstuga men har inte haft bråttom ner o torka allt för vi har enda till klockan 17 på oss, men snart ska jag ner och då ska jag hämta ut ett paket från posten! Och sen hem o ringa lite samtal medan Ali tar Melina med ner på stan för att möta upp hans vän! Mat tänker vi inte på då det finns kvar från igår!

Hur som helst efter mitt förra inlägg vaknade Melina, och hon var på så fint humör, hon gav leende efter leende och både jag och Ali var helt fascinerade och fastklistrade så det vart ingen bild, men det var verkligen super mysigt och något vi kommer minnas=) Det är första gången hon är så glad, för innan har vi fått ngt enstaka leende, men nu var det verkligen MASSOR=) Det blir förhoppningsvis mer o mer framöver så vi kan få bild på det också! Eller en film!

On with the show....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0