Lite kul

Hej!!

Idag har jag haft det lite kul med att beställa lite baby kläder från nätet i lite större storlekar väldigt fina och billiga hittade jag, ni får se när dom kommit fram=)
Sen sitter jag och planerar barndop, ska se om jag får till något! Och får se om DU blir bjuden haha=)

Melina ligger brevid på soffan och glor på henne rosarandiga fotoalbum det är tydligen jättespännande för hon ligger tyst och bara glor på den och suger på sin napp! (aa Sabbe nu kan du va glaaaad hon tar sina 2 nya nappar gladeligen när hon e på humör men dom andra spottar hon direkt fortfarande haha dom e tydligen äckliga)!

Well jag ska pysa och laga lite mat till mig o Ali!

Ciaooooooooo

Kommentarer
Postat av: Alfva (Pebbles82)

Idag tog jag mig faktiskt in på klädesavdelningen på vår Ica Maxi. Gissa om jag blev sur när jag insåg att de hade slutat med bebiskläder (barnkläder finns fortfarande dock)!

2009-08-31 @ 23:07:25
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0